• Informacje organizacyjne

        • Poniżej informacje organizacyjne dla uczestników Survivalu - 22 kwietnia br.

          Informacje:
          - uczestnicy akcji muszą wypełnić odpowiednią zgodę,
          - jeśli ktoś zdecyduje się na udział w ostatniej chwili, będzie mógł wypełnić zgodę w punkcie startowym,
          - każdy uczestnik otrzyma mapkę trasy (dostępna w załączniku),
          - warunkiem uczestnictwa w survivalu jest rejestracja w punkcie startowym,
          - udział w survivalu mogą wziąć uczniowie z klasy 7 i 8 za zgodą rodziców oraz uczniowie z klas 1 - 6 pod opieką osób dorosłych,
          - prosimy o przygotowanie odpowiedniego ubioru.


          UWAGA !!!
          prosimy aby osoby o nazwiskach od A do K pojawiały się na starcie w godzinach od 9.00 do 10.00 a osoby z nazwiskami od L do Z w godzinach od 10.00 do 11.00
          Survival kończy się w Szkole Podstawowej, wszyscy uczestnicy otrzymają kawę/herbatę pączka oraz będą mogli wypocząć przy ognisku smażąc kiełbaski.


          Serdecznie zapraszamy !!!